Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében."Cookie-kat és más technológiákat használunk. Használjuk őket a weboldal üzemeltetéséhez, statisztikákhoz, a tartalom és a hirdetések személyre szabásához, ajánlatokhoz és az így összegyűjtött adatok megosztásához média-, reklám- és elemzési partnereinkkel. Partnereink ezeket egyesíthetik más adatokkal . Az Elfogadás gombra kattintva elfogadja mindezeket. Az Ön beleegyezésének tartalmát a További beállítások alatt állíthatja be, amelyeket bármikor módosíthat. Részletes cookie-k és adatvédelmi irányelvek . "
Menü

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

www.enbshop.hu 

Üdvözöljük az enbshop.hu webáruházban! Köszönjük, hogy nálunk vásárol! 

Kérjük, hogy figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mivel megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja az ÁSZF tartalmát! 

Jelen szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető, magatartási kódexre nem utal.  

Amennyiben Önnek a jelen ÁSZF-fel, esetleg a webáruház használatával,  termékekkel, megrendelés és szállítással kapcsolatosan kérdése merülne fel, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén. 

Telefonszám: +36/20 536 80 30 

E-mail cím: info@enbshop.hu 

Jelen szerződési feltételek az enbshop.hu weboldal (továbbiakban: Webshop) használatára érvényesek. A webshop üzemeltetője a Centrál 13 Szolgáltató Kft. 

Ezen feltételek a teljes Webshop-ra és annak használatára érvényesek. Oldalunkon megtalálható termékek bármelyikének megrendelése esetén a jelen feltételek elfogadása kötelező.  

Megrendeléskor a Webshop-on szükséges megadni személyes információkat: teljes név, lakcím, irányítószám, lakhely és email cím. A Vevő személyes adatait az Adatvédelmi szabályzat által megszabott feltételeknek megfelelően kezeljük. Ha ezeket a feltételeket a Vevő jóváhagyja, az egyúttal azt is jelenti, hogy Adatvédelmi szabályzattal is egyetért. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. 

 

SZOLGÁLTATÓ (Eladó, Vállakozás) ADATAI 

Cégnév: Centrál 13 Szolgálatató Kft. 

Székhely: 2030 Érd, Korponai utca 13. 

Ügyfélszolgált és ügyintézés helye, levelezési és csomag visszaküldési cím:  

1097 Budapest, Gubacsi út 6/D  1-es épület

A céget bejegyző hatóság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága  

Cégjegyzékszám: 13-09-198658

Adószám: 11968030-2-13

Közösségi adószám: HU11968030

Online kereskedelmi nyilvántartásba vételi szám: 310533/B/1

Bankszámlaszám: 10404027-50526965-49541001

Elektronikus elérhetőség:  info@enbshop.hu 

Telefonos elérhetőség: +36/20 536 80 30 

Szerződés nyelve: Magyar 

 

A tárhelyszolgáltató neve: Shoprenter.hu Kft. 

A tárhelyszolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. 

A tárhelyszolgáltató e-mail címe:  info@shoprenter.hu 

A tárhelyszolgáltató internetes elérhetősége: www.shoprenter.hu 

 

ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK 

Fogalmak 

Felek: Eladó és Fogyasztó/Vevő együttesen 

Fogyasztó/Vevő: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy 

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya Fogyasztónak minősül 

Webshop: a jelen weboldal, melyen a szerződéskötés megvalósul 

Szerződés: Eladó és Fogyasztó/Vevő között a webshop és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés 

Távollévők között kötött szerződés: a szerződés tárgyát képező termék megvásárlására vagy szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés, amely a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül, távollévők közti kommunikációs eszköz alkalmazásával, távértékesítési rendszer keretein belül kerül megkötésre 

Távollévők közti kommunikációs eszköz: a felek távollétében szerződési nyilatkozat megtételére alkalmas eszköz, pl. internetes hozzáférést biztosító eszköz, nyomtatvány, katalógus, telefon 

Termék: webshopunk árukészletében lévő, eladásra szánt, birtokba vehető, Szerződés tárgyát képező, forgalomképes ingóság 

Vállalkozás: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körében eljáró személy 

Vevő: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy 

Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti, 

  1. a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint 

  1. b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás 

Vonatkozó jogszabályok: 

A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak: 

  • 1997 évi CLV. törvény a Fogyasztóvédelemről 

  • 1999 évi LXXVI. törvény a szerzői jogról 

  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről 

  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről 

  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 

  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 

  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól 

  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 

  • 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 

  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. rendelete (2016.04.27.) a természetes személyek személyes adatainak kezeléséről és védelméről, továbbá ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet, azaz az általános adatvédelmi rendelet hatályon kívül helyezéséről 

  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394. rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról 

Az ÁSZF hatálya és elfogadása 

A köztünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit. 

A Webshop használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják. 

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi. 

A szerződés tárgya 

A szerződés tárgya a Webshopban található valamennyi árucikk. Az árucikkekről, bővebb információt a kiválasztott termék oldalán találhat, valamint a termékeket nagyított képek segítségével részletesen megtekintheti. 

A Webshop-ot kizárólag Magyarországon élő Vevők kiszolgálást célozza meg. Webshop nem fogad el Magyarország területén kívülre szállítandó rendeléseket. A Webshop-on leadott rendelésével egyidejűleg a Vevő jótáll azért, hogy jogilag alkalmas kötelező szerződések megkötésére. 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre 

A megjelenített termékek kizárólag online, házhoz szállítással rendelhetők meg.  

Árak 

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak forintban értendők és tartalmazzák a  27% -os Áfát.  A termék ára nem tartalmazza a szállítási költség árát. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt a szállítási mód kiválasztásánál található meg. Az árak tájékoztató jellegűek.  Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett a termékre, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el az Eladó. 

Eljárás hibás ár esetén 

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül: 

- 0 Ft-os ár, 

- kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár 

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vevő eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést. 

Árak módosítása 

Az Eladó jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes. 

Technikai korlátok 

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. Az Eladót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webshop működését és a vásárlást. 

Rendelési információk 

 A megrendeléssel és annak visszaigazolásával egy szerződés jön létre, melynek adatai és feltételei a megrendelésben és a jelen ÁSZF –ben foglaltatnak. 

Adatbeviteli hibák javítása 

A Vevőnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Eladó részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „Törlés” feliratra kattintva vagy elírt cím esetén a böngészőben a vissza gombra kattintva). 

Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét. 

Biztonság 

Webshop minden erőfeszítésével igyekszik biztosítani az enbshop.hu oldal mentességét a vírusoktól és minden egyéb káros tartalomtól, amelyek megrongálhatják Vevő számítógépét, de ezt garantálni Webshop nem tudja. A Vevő felelőssége biztosítani számítógépe védelmét a megfelelő eszközökkel. Webshop nem vállalja a felelősséget semmilyen veszteségért vagy kárért, amely a számítógépét érte vírusok vagy egyéb káros tartalmak következtében az oldal használata után, kivételt képeznek az érvényben lévő törvény által kiemelt esetek. 

A WEBSHOP HASZNÁLATA, A VÁSÁRLÁS FOLYAMATA 

Regisztráció 

A vásárlás nem regisztrációhoz kötött. 

Regisztráció nélküli vásárlást: 

- gyorsabban vásárlás, kevesebb adatot kell kitölteni

- nem kerül be az adatbázisba, 

 - nem tudnak zaklatni 

 - nincs kiadva másnak az e-mail címem

Viszont előny amiket elveszt:

-  némely kupon amiket nem tud beváltani 

- nem tudja igénybe venni a teljes kedvezményrendszert 

Regisztrációs adatai a legnagyobb biztonságban! 

Bizonyos szinten valóban fontos az anonimitás. 

A regisztráció nélküli vásárlásoknál sokan említik elsődleges szempontként a minél gyorsabb vásárlást, ugyanakkor kiszállításnál pont ugyanannyi adatot adnak meg, mintha regisztrálnának. A vásárlás lebonyolításához szükséges a név, szállítási cím, e-mail cím, számlázási cím, értesítési telefonszám. Regisztráció nélkül tehát csupán a regisztráció menüpontba jutást lehet megtakarítani, azt is csak az első vásárláskor. Egy regisztrált vásárló tudja jól, hogy pont a regisztrációval takarít meg jelentős időt, hiszen a további vásárlások alkalmával már nem kell újra kitöltenie a szükséges adatokat. Ezért nyilvánvalóan nem az anonimitás és a gyorsabb vásárlás a regisztrációt elkerülők elsődleges szempontja, hanem a privát szféra megőrzése. 

Ezúton biztosítjuk vásárlóinkat, hogy privát szférájukat a legnagyobb biztonságban tudhatják.  

Rendszerünk a regisztráció nélküli vásárláskor megadott adatokat a vásárlás után nem tárolja, a regisztrált vásárlók adatait pedig kizárólag a vásárlás teljesítésére használjuk. A hírlevél feliratkozásokat és a kommunikációs felhatalmazásokat a vásárlói adatbázistól függetlenül kezeljük. 

Miért kérünk regisztrációt a kupon beváltáshoz? 

Örök kérdés a kuponkedvezmények érvényesítése. Oldalunkon könnyű kuponkódhoz jutni, azok érvényesítéséhez viszont érdemes tudni néhány információt. Rendszerünk egy-egy akcióhoz egyetlen kuponkódot rendel és a kódot felhasználáskor ellenőrzi. Mivel a kuponkód meghatározott aktivitásért járó kedvezmény típus, ezért a rendszernek ellenőriznie kell az egyszeri felhasználást, ami csak úgy lehetséges, ha a kupon felhasználásakor annak felhasználóját is be tudjuk azonosítani. Ehhez szükségünk van a regisztráció alkalmával megadott és eltárolt e-mail címre. Ha Ön regisztráció nélkül vásárol - mivel ez esetben nem tároljuk adatait - az egyszeri felhasználás ellenőrzése sajnos nem lehetséges. Ezért ragaszkodik rendszerünk a regisztrációhoz, amennyiben Ön kupont akar beváltani. 

Bizonyos kuponok továbbra is beválthatók lesznek regisztráció nélkül, ezt külön közöljük az egyes akciók keretében. 

A termék kiválasztása 

A vásárlandó áru tájékoztató jellegű képét, árát, szállítási határidejét, mennyiségi elérhetőségét, lényeges tulajdonságait, jellemzőit a termék információs oldaláról lehet megismerni. (A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.) 

Kosárba helyezés 

A Termék kiválasztása után Ön a "Kosárba" gombra kattintva helyezhet (tetszőleges darabszámú) terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek. 

A Kosár megtekintése 

A webshop használata során Ön a jobb oldalán található „Kosár” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig (a "Megrendelem" gomb megnyomásáig) szabadon módosítható. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, vagy újabb termékeket behelyezni, illetve a darabszámot megváltoztatni. 
Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Kosár megtekintése” vagy a „Fizetés” gomb lenyomásával véglegesítheti a vásárlást. 

Vevői adatok megadása 

 „Kosár” gomb lenyomását követően megjelenik a kosár tartalma, illetve a kiválasztott termékek megvásárlása esetén az Ön által fizetendő teljes vételár (szállítási költség nélkül). „Hol érhetünk el” szövegdobozban adhatja meg nevét, illetve elérhetőségeit, e-mail címét és telefonszámát, cég esetén a cégnevét és adószámát is.

A „Szállítási adatok” szövegdobozban kell bejelölnie, hogy a megrendelt terméket milyen módon szeretné átvenni és a szállítási címet megadni, itt látható a szállítási költség is. 

„Fizetési mód” szövegdoboznál tudja kiválasztani a fizetési formát. 

A ,,Számlázási adatok” szövegdobozban a rendszer automatikusan a „Szállítási információ” során megadott adatokat tárolja. Amennyiben Ön eltérő címre kéri a számlát, kérjük módosítsa adatait. 

 A „Megjegyzés” rovatban Ön tetszőlegesen adhat meg további információkat. A „Rendelés adatai” alatt található az Ön által megrendelt termékek összegzése, a termék(ek) ára(i) és a szállítási költség díja és a kiválasztott fizetési mód.

 Szállítási módok: 

MPL házhoz szállítás 
Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség. 
Fizethet bankkártyával vagy készpénzzel. 
A kézbesítést kérheti lakcímére, vagy akár munkahelyére. 
Országos lefedettség. 


MPL postán maradó szállítás 
Kényelmes megoldás, ha otthon nem tudja átvenni a csomagot 
Az így címzett küldemény esetén, az MPL (a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére) üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről (5 munkanap).A csomagátvételhez igazolvány vagy az elektronikus értesítés bemutatása szükséges. 
Meddig vehető át a postán maradóként címzett küldemény? 
A postai szolgáltatóhelyre érkezés napját követő naptól számított maximum 5 munkanapig. 


MPL PostaPont  
A PostaPont egy egyedülállóan kiterjedt, országos csomagátvételi lehetőség. A csomagok 2600 postán, akár egészen apró településeken is átvehetők. A csomagok átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár szombaton is lehetséges. 
A legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop és egyéb PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatja a csomagját.  
Csomagja 5 munkanapig vehető át – ez időn belül akkor megy érte, amikor akar. 
Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek. 
A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes. 
A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet.             
A címzett SMS-ben vagy e-mail-ben kap értesítést a csomagja érkezéséről.                                
A csomagátvételhez igazolvány vagy az elektronikus értesítés bemutatása szükséges. 

Átvételhez kapcsolódó fontos információk 

Csomag 5 munkanapig vehető át. 
Postán a kártyás fizetés készpénz felvételnek minősül! Tehát érdemes készpénzzel készülni! 
Meghatalmazás nélkül csak az a személy veheti át a csomagot, akinek a neve meg lett adva a rendelés feladáskor! 


Személyes átvétel:
Személyes átvétel irodánkban egy előre egyeztetett időpontban. 
(Helyszíni fizetés esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetősége.) 
Rendelésed 10 munkanapig tartjuk, amennyiben nem tudod ennyi idő alatt átveni kérjük jelezd felénk!
Visszajelzés hiányában 10 munkanap után a rendelésed töröljük.                                                   
Címünk: 1097 Budapest, Gubacsi út 6/d 1-es épület                                                                                                               
Telefon: +3620/536-8030
Kérjük az átvételidőpontjáról telefonon egyeztessen velünk
!

Házhoz szállítás díjszabása 

A házhoz szállítás költsége webáruházunkban a megrendelés folyamán feltüntetésre kerül. (Lásd: fizetés, szállítás) 

Vételár, fizetési feltételek 

Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk bruttó vételára.  

A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet 

50.000 Ft.feletti rendelésnél az utánvétes kiszállítás nem választható! (kizárólag előreutalás vagy online bankkártyás fizetés-BARION)

  • Magyarország területén a futárszolgálatnak készpénzben (utánvétel) 

  • Előre utalással bakszámlánkra. (A Vevő a visszaigazoló e-mailben megtalálja a cégünk bankszámlaszámát, ahová átutalhatja a megjelenített vételárat, illetve ezt a bankba való befizetéssel is megteheti.  (amint megérkezik bankszámlánkra az összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel) 

  •  Online bankkártyás fizetés. A Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Online Pénztárca

Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.

Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság jogosult bármikor korlátozni A kuponok felhasználását, illetve a maximálisan összegyűjthető kuponok összeghatárát. Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaságnak jogában áll a már összegyűjtött kuponokat bármikor csökkenteni vagy megszüntetni, amiről az aktív felhasználók számára előzetes értesítést küld, amelyben tájékoztatást nyújt a csökkentésig vagy megszüntetésig gyűjtött, de még fel nem használt kuponok tekintetében.
A kuponok érvényességigaz aktív partnereinknél felhasználhatók. Partnereink mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.

A beváltás feltételei:
A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).
A kupon készpénzre nem váltható át.
A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.
A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)
Termék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.
Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki aktív fiókkal rendelkezik az onlinePénztárcában.

 

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel) 

Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelem” gombra kattintva zárhatja le megrendelését.  

Ön a „Megrendelem” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy vásárlását megtettnek kell tekinteni, és fizetési kötelezettséget von maga után.

 Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

A rendelések feldolgozása két lépcsőben történik. Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni. Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

Az Eladó az Ön ajánlatának elküldését követően egy második e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik (második visszaigazolás).

Számla 

Vevő elfogadja, hogy a Webshop papír alapú számlát állít ki. Bankkártyás és átutalásos fizetés esetén Webshop a kifizetés jóváírásakor állítja ki a számlát, utánvétes csomag esetén a rendelés első csomagjának feladásakor. Termék át nem vétel, vagy visszaküldés esetén a helyesbítő számla az összeg visszatérítéskor kerül kiállításra. Amennyiben Vevőnek szüksége van a jóváíró számlára ezirányú igényét a info@enbshop.hu címen tudja jelezni.  

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja 

 A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza, egyes estekben e-mailben küldjük meg. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb. 

Téves megrendelés 

Az Eladó nem vállal felelősséget nem megfelelő termékre tévesen leadott rendelés miatt. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy figyelmetlenségből rosszul kiválasztott, megrendelt termék esetén az Eladó nem vállal semmilyen felelősséget vagy kártérítést. 

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte 

Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelés elküldését követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.  

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg.

A rendelés leadásától a kiszállításig minden státusz változásról értesítő e-mailt küldünk. 

Így pontosan tudni fogja mikor, hogy áll a megrendelése. 

Rendelés leadásnál – automatikus rendelés visszaigazoló e-mail 

Rendelés feldolgozásának megkezdésekor – státusz váltó e-mail (rendelése feldolgozás alatt) 

Rendelés csomagolásakor - státusz váltó e-mail (rendelését összekészítettük csomagfeladásra) 

Rendelés elküldésekor - státusz váltó e-mail (rendelését átadtuk a futárszolgálatnak) 

Házhoz szállítás, információk 

Webáruházunk megrendeléseit az MPL futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! 

Amennyiben több termék rendelése esetén eltér a szállítási idő, abban az esetben a hosszabb kézbesítési idő a releváns. A kiszállítás terméktől függően, ha a Vásárló kéri, akkor több csomagban is történhet. Ilyen esetben csomagonként adódik hozzá a szállítási költség, és külön szállítási napokon érkeznek meg a csomagok. Utánvétes fizetés esetén, a csomagok értékétől függetlenül, a teljes rendelés értéke csomagszám arányosan kerül szétosztásra. 

Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy betartsa az ígért kézbesítési határidőt. Ennek ellenére esetenként, jellemzően előre nem látható okokból, az időbeli csúszás elkerülhetetlen. Nem vállal felelősséget azokért a késésekért vagy meg nem érkezett csomagokért, amelyekért részben vagy teljesen Eladó hatáskörén kívülálló tényezők okolhatók. Eladónak nem áll módjában esetleges késedelmes szállítás következtében fellépő közvetett kár után kötbért, késedelmi pótlékot fizetni a Vevő részére. Ha a kézbesítési címen nem található a címzett, futár értesítést hagy a csomag aktuális helyéről. Más esetben a csomag visszakerül a szállító cég raktárába, és értesítést kap, hogyan juthat hozzá Vevő a csomagjához. 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan 

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a ki és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 

Visszaszállítás - Szállítási költség áthárítása a vevőre át nem vett csomag esetén

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy amennyiben a megrendelt terméket nem veszik át, azt (külön jelzés hiányában) ráutaló magatartású elállásként értelmezzük.A kiszállított és át nem vett (megtagadott) csomagok esetén a Vevő elállási joga kizárólag a termékre vonatkozik, a ki- és visszaszállítás költsége a Vevőt terheli. Minden ilyen esetben a visszaérkezett csomagok után kiszámlázásra kerül a szállítási költség, aminek kifizetésére a Vevőnek 8 napja van. Ha ez idő alatt nem tanúsít fizetési szándékot úgy bruttó 5 000 Ft-os kötbért kell ezen felül még fizetnie. Tájékoztatjuk továbbá, hogy követelésünket egyszerűsített eljárású FMH (közjegyzői fizetési meghagyásos eljárás, lásd: https://fmh.mokk.hu/#x) útján és követeléskezelő cég bevonásával is érvényesíthetjük.

Kérjük ez alapján számlánkra 2.380 Ft szállítási díjat megfizetni szíveskedjen! 
Számlaszámunk: 10400140-50526965-49541001

 

EGYÉB RENDELKEZÉSEK 

Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés 

Amennyiben Ön korábban már úgy rendelt terméket, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy a Termék nem kereste jelzéssel érkezett vissza az eladóhoz, az Eladó a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti. 

Eladó visszatarthatja a Termék átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vevő a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár és a szállítási díj összegét). Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vevőt. 

Panaszkezelés 

A Vevő a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő: 

Név: Centrál 13 Szolgáltató Kft 

Levelezési cím: 1097 Budapest, Gubacsi út 6/d. 1-es épület

E-mail cím: info@enbshop.hu 

Tel.: +36/536-8030 

Írásbeli panasz esetén kitöltendő: jegyzőkönyv a fogyasztó kifogásáról 

Az Eladó a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor az Eladó a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel. 

Az Eladó a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vevőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. 

Minden egyéb esetben az Eladó az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. 

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt az Eladó egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. 

Az Eladó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. 

A panasz elutasítása esetén az Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vevőt. 

Abban az esetben, ha Cégünk és a Fogyasztó közti jogvita tárgyalások útján sem rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségekkel élhet a Fogyasztó: 

Fogyasztóvédelmi Hatósági eljárás: 

A Fogyasztói jogok megsértése esetén a Fogyasztó jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A hatóság dönt a Fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról a panasz elbírálását követően. Az elsőfokú hatósági feladatokat a járási hivatalok látják el. Elérhetőségük: http://jarasinfo.gov.hu/ 

Bírósági eljárás: 

A Fogyasztó polgári eljárás keretein belül jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. 

Békéltető Testület 

A békéltető testület eljárásának alapvető célja és funkciója a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése, amennyiben, ha ez nem lehetséges, a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítése érdekében az ügy eldöntése. 

A hazai békéltető testületek listáját és elérhetőségét itt találja. További információ a békéltető testületekről: www.bekeltetes.hu

Kellékszavatosság 

A Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.  

Vevő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. 

Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Vevő az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. 

A Vevő közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. 

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vevő részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Vevő kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. 

Termékszavatosság 

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania. 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: 
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy 
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy 
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. 
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. 
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. 

Jótállás 

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. 

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év, 

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év, 

c) 250 000 forint eladási ár felett 3 év. 

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár. 

A jótállási határidő a fogyasztási cikk Vevő részére történő átadásakor indul, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. 

Ha a Vevő a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. 

 A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. 

Ugyanazon hiba miatt a Vevő kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok jogosultságoktól függetlenül megilletik. 

Három munkanapon belüli csereigény 

Webáruházon keresztüli értékesítés esetén is érvényesül a három munkanapon belüli csereigény intézménye. Három munkanapon belüli csereigényt a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alá tartozó tartós fogyasztási cikkek esetében lehet érvényesíteni, amely szerint, ha a 3 munkanapon belül érvényesíti valaki a csereigény intézményét, akkor az eladónak ezt úgy kell értelmeznie, hogy a termék az eladáskor már hibás volt és minden további nélkül a terméket ki kell cserélnie. 

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése 

A szavatossági igényeit a Vevő az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti: 

Név: Centrál 13 Szolgáltató Kft 

Levelezési cím: 1097 Budapest, Gubacsi út 6/d  1-es épület

E-mail cím: info@enbshop.hu 

Kitöltendő dokumentum: Elállási/Csere Nyilatkozat 

Elállás joga 

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak: 

 Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ. 

 Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításr

 Gyorsan romló élelmiszerek esetén. 

·Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta. 

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére. 

Elállási jog gyakorlásának menete 

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban (elküldve az elállási nyilatkozatot), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vevőt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni.

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vevőt terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a webáruház Vevő által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.  

A visszaküldendő termék becsomagolása 

Kérjük, hogy minden terméket használatlan, eredeti állapotában, alkatrészeivel együtt a csomagolásban juttassa vissza hozzánk. A dobozra semmiképp ne ragasszon se ragasztószalagot, se a futárszolgálat matricáját, mert így nem tudjuk őket újból értékesíteni. 

A visszaküldendő terméket/termékeket csomagolja be és úgy küldje el nekünk. 

Sérült/használt/koszos termékeket nem áll módunkban visszavenni. 

 

Elállási/Felmondási nyilatkozat MINTA: 

(2.melléklet a45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez Elállási/Felmondási nyilatkozat) 

Kizárólag a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki, és juttassa vissza a feltűntetett elérhetőségek valamelyikére. Kérjük nyomtatott nagybetűvel kitölteni! 

Vállalkozás adatai: 

Webshop: www.enbshop.hu 

Név: Centrál 13 Szolgáltató Kft. 

Levelezési Cím: 1097 Budapest, Gubacsi út 6/D 1-es épület

Email cím: info@enbshop.hu 

Telefonszám: +36/20 536 80 30 

 

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi 

termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:  

 

Megrendelés száma:…............................................................................................................................. 

Termék megnevezése:….......................................................................................................................... 

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:......................................................................................... 

A fogyasztó neve:..................................................................................................................................... 

A fogyasztó címe:..................................................................................................................................... 

A fogyasztó bankszámla száma:………………………………………………………………………………………………………….. 

 

 

 

Dátum:…................................................................... 

                 ................................................................. 

                                                                                                                                A fogyasztó aláírása 

 

Kérjük a visszaküldendő terméket NORMÁL POSTAI CSOMAGKÉNT adja fel! 

Utánvételes csomagot nem áll módunkban átvenni! 

Címzett: Centrál 13 Szolgáltató Kft.    Cím: 1097 Budapest, Gubacsi út 6/D 1-es épület

Kérjük, hogy minden terméket használatlan, eredeti állapotában, alkatrészeivel együtt a csomagolásában juttassa vissza hozzánk. 

 

Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása 

Az enbshop.hu jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Felhasználók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Felhasználóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni. 

Tulajdonjog fenntartása 

A vételár teljes kifizetéséig a termék az enbshop.hu tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Felhasználó birtokába kerül, felelősséggel tartozik az enbshop.hu irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni. 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: [2021-05-01] 

Adatvédelem 

Elérhető a weboldal adatkezelési tájékoztatója oldalán. 

A feltüntetett árak, képek, leírások tájékoztató jellegűek és nem minősülnek ajánlattételnek, az esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget. A változtatás jogát fenntartjuk. 

 

 

Keresés