Barion Pixel

Hozzájárulok ahhoz, hogy a weboldalon viselkedésalapú/remarketing sütik fussanak.
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében."Cookie-kat és más technológiákat használunk. Használjuk őket a weboldal üzemeltetéséhez, statisztikákhoz, a tartalom és a hirdetések személyre szabásához, ajánlatokhoz és az így összegyűjtött adatok megosztásához média-, reklám- és elemzési partnereinkkel. Partnereink ezeket egyesíthetik más adatokkal . Az Elfogadás gombra kattintva elfogadja mindezeket.      Részletes cookie-k és adatvédelmi irányelvek

 

Kategóriák

Gyakran ismételt kérdések

GY.I.K.

Be kell-e regisztrálnom, hogy tudjak rendelést leadni? 

Nem kell, regisztráció nélkül is lehet rendelni. 

Miért regisztráljak be? 

Ha már egyszer megadtad az adataidat, utána egyszerűbb a rendelésed leadása. 

Miért nem kapom meg a rendelésemről a visszaigazoló e-mailt? 

Lehetséges, hogy a levelező rendszered levélszemétnek (SPAM) nyilvánította az automatikus e-mailt a rendelésedről. Érdemes ellenőrizni! 

Mikor kapom meg a megrendelt terméket? 

A leadott rendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk (rendelés visszaigazoló e-mail). A megrendelésed után általában 2-3 munkanapon belül várhatod a csomagodat. Egyes termékek viszont kivételt képeznek, és azoknál több napba telik. Minden termék adatlapján fel van tüntetve a várható szállítási idő. Kérjük a rendelésed leadásánál ezt vedd figyelembe. Eltérő esetben kollégánk felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot, és tájékoztatja a várható szállítási időponttal kapcsolatban. 

A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat. Házhozszállítás esetén a futár telefonon is megkísérel egyeztetni az átvétel pontos időpontjával kapcsolatban, így pontosan tudhatod, hogy mikor számíthatsz a küldemény érkezésére (ezért kiemelten fontos, hogy telefonszámod feltüntesd a szükséges helyeken, hiszen csak így nyílik alkalom a közvetlen egyeztetésre). 

Mit jelent a „Szállítás alatt, értesítést kérek” státusz? 

A termék jelenleg nem áll rendelkezésre a központi raktárunkban, de beszerzés alatt áll. Értesítést kérhetsz a raktár állapot változásról, azaz, hogy mikor érkezik meg hozzánk a termék. Mikor beérkezik raktárunkba a termék rendszerünk automatikusan küld egy emailt. 

Hogyan tudom a kapott  kuponomat beválltani?

Egy vásárlásnál egyszerre csak 1 kuponkódot tudsz beváltani és 1 kuponkódot csak egyszer lehet felhasználni. 

A kapott kódot a pénztárnál a "kuponkód beváltás " opciónál tudod érvényesíteni.

Miért kérünk regisztrációt a kupon beváltáshoz?

Örök kérdés a kuponkedvezmények érvényesítése. Oldalunkon könnyű kuponkódhoz jutni, azok érvényesítéséhez viszont érdemes tudni néhány információt. Rendszerünk egy-egy akcióhoz egyetlen kuponkódot rendel és a kódot felhasználáskor ellenőrzi. Mivel a kuponkód meghatározott aktivitásért járó kedvezmény típus, ezért a rendszernek ellenőriznie kell az egyszeri felhasználást, ami csak úgy lehetséges, ha a kupon felhasználásakor annak felhasználóját is be tudjuk azonosítani. Ehhez szükségünk van a regisztráció alkalmával megadott és eltárolt e-mail címre. Ha regisztráció nélkül vásárolsz - mivel ez esetben nem tároljuk adataid - az egyszeri felhasználás ellenőrzése sajnos nem lehetséges. Ezért ragaszkodik rendszerünk a regisztrációhoz, amennyiben kupont akarsz beváltani.

Sérült a csomagom, mit tegyek? 

A termék átvételekor a Vásárló köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Vásárló kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik! Ez azt jelenti, hogy az átvételt követően a Vásárló kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni! 

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal! 

Hibás terméket kaptam, mi a teendő? 

Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogásod van, természetesen ki tudjuk cserélni. Ehhez vissza kell juttatni a terméket é a címünkre (1097 Budapest, Gubacsi út 6/D) Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni! 

A csomagba kérjük mellékeld a kitöltött csere nyilatkozatot, amiben a kifogásod egyértelműen leírod. 

A csere/javítás általában legkésőbb 15 napon belül megtörténik. 

Hogyan juttathatom vissza a terméket? 

A terméket ajánlott postai küldeményként, gondosan becsomagolva juttathatod vissza a címünkre. (1097 Budapest, Gubacsi út 6/D) Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége pedig ebben az esetben Téged terhel! 

Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén? 

A megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. A 14:00-ig indított átutalást a következő munkanapon dolgozza fel a rendszerünk, ezután tudjuk útnak indítani a megrendelésed. A kiszállítás előtt minden esetben egy e-mail formájában értesítünk. 

Mi történik, ha nem talál otthon a futár? 

Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, a rendeléskor megadott telefonszámon fog keresni. Két egymást követő sikertelen kézbesítés után hagy egy értesítőt, amivel a helyi postán még 5 munkanapig átveheted a csomagot.