Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében."Cookie-kat és más technológiákat használunk. Használjuk őket a weboldal üzemeltetéséhez, statisztikákhoz, a tartalom és a hirdetések személyre szabásához, ajánlatokhoz és az így összegyűjtött adatok megosztásához média-, reklám- és elemzési partnereinkkel. Partnereink ezeket egyesíthetik más adatokkal . Az Elfogadás gombra kattintva elfogadja mindezeket. Az Ön beleegyezésének tartalmát a További beállítások alatt állíthatja be, amelyeket bármikor módosíthat. Részletes cookie-k és adatvédelmi irányelvek . "
Be kell-e regisztrálnom, hogy tudjak rendelést leadni?
Nem kell, regisztráció nélkül is lehet rendelni.
Miért regisztráljak be?
Ha már egyszer megadtad az adataidat, utána egyszerűbb a rendelésed leadása.
Miért nem kapom meg a rendelésemről a visszaigazoló e-mailt?
Lehetséges, hogy a levelező rendszered levélszemétnek (SPAM) nyilvánította az automatikus e-mailt a rendelésedről. Érdemes ellenőrizni!
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
A leadott rendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk (rendelés visszaigazoló e-mail). A megrendelésed után általában 3-7 munkanapon belül várhatod a csomagodat. Egyes termékek viszont kivételt képeznek, és azoknál több napba telik. Minden termék adatlapján fel van tüntetve a várható szállítási idő. Kérjük a rendelésed leadásánál ezt vedd figyelembe. Eltérő esetben kollégánk felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot, és tájékoztatja a várható szállítási időponttal kapcsolatban.
A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat. Házhozszállítás esetén a futár telefonon is megkísérel egyeztetni az átvétel pontos időpontjával kapcsolatban, így pontosan tudhatod, hogy mikor számíthatsz a küldemény érkezésére (ezért kiemelten fontos, hogy telefonszámod feltüntesd a szükséges helyeken, hiszen csak így nyílik alkalom a közvetlen egyeztetésre).
Mit jelent a „Szállítás alatt, értesítést kérek” státusz?
A termék jelenleg nem áll rendelkezésre a központi raktárunkban, de beszerzés alatt áll. Értesítést kérhetsz a raktár állapot változásról, azaz, hogy mikor érkezik meg hozzánk a termék. Mikor beérkezik raktárunkba a termék rendszerünk automatikusan küld egy emailt.
Sérült a csomagom, mit tegyek?
A termék átvételekor a Vásárló köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Vásárló kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik! Ez azt jelenti, hogy az átvételt követően a Vásárló kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni!
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Hibás terméket kaptam, mi a teendő?
Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogásod van, természetesen ki tudjuk cserélni. Ehhez vissza kell juttatni a terméket é a címünkre (1097 Budapest, Gubacsi út 6/D) Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!
A csomagba kérjük mellékeld a kitöltött csere nyilatkozatot, amiben a kifogásod egyértelműen leírod.
A csere/javítás általában legkésőbb 15 napon belül megtörténik.
Hogyan juttathatom vissza a terméket?
A terméket ajánlott postai küldeményként, gondosan becsomagolva juttathatod vissza a címünkre. (1097 Budapest, Gubacsi út 6/D) Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége pedig ebben az esetben Téged terhel!
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
A megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. A 14:00-ig indított átutalást a következő munkanapon dolgozza fel a rendszerünk, ezután tudjuk útnak indítani a megrendelésed. A kiszállítás előtt minden esetben egy e-mail formájában értesítünk.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, a rendeléskor megadott telefonszámon fog keresni. Két egymást követő sikertelen kézbesítés után hagy egy értesítőt, amivel a helyi postán még 5 munkanapig átveheted a csomagot.