Barion Pixel

Hozzájárulok ahhoz, hogy a weboldalon viselkedésalapú/remarketing sütik fussanak.
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében."Cookie-kat és más technológiákat használunk. Használjuk őket a weboldal üzemeltetéséhez, statisztikákhoz, a tartalom és a hirdetések személyre szabásához, ajánlatokhoz és az így összegyűjtött adatok megosztásához média-, reklám- és elemzési partnereinkkel. Partnereink ezeket egyesíthetik más adatokkal . Az Elfogadás gombra kattintva elfogadja mindezeket.      Részletes cookie-k és adatvédelmi irányelvek

 

Kategóriák

Fizetés, szállítás

FIZETÉSI MÓDOK 

 

Előre utalás 

A csomag összegének kiszállítást megelőző átutalása bankszámlánkra.

Fontos! Előre utalás esetén kérjük, a közlemény rovatba tüntesd fel a rendelés számát (pl. Megrendelés 541). 

Kedvezményezett neve: Centrál 13 Szolgáltató Kft. 

Pénzintézeti neve: K&H Bank  

Bankszámlaszám: 10404027-50526965-49541001

Közlemény rovat: megrendelés száma 

 

Utánvétel – Készpénz 

50.000 Ft.feletti rendelésnél az utánvétes kiszállítás nem választható! (kizárólag előreutalás vagy online bankkártyás fizetés-BARION)

A csomag átvételekor a szállítónak készpénzben, egy összegben kifizetés.  

Utánvétel díja bruttó 230 Ft. 

Utánvételes kp. fizetésre házhozszállítás (MPL futárszolgálat), MPL postán maradó és MPL postaPont esetén van lehetőség. 

Utánvétel - Bankkártyás fizetés 

Utánvétes fizetésre 50.000 Ft ig van lehetőség.

50.000 Ft feletti vásárlás esetén előreutalással vagy online bankkártyás fizetésre van lehetőség

Utánvételes bankkártyás fizetésre házhozszállítás (MPL futárszolgálat), MPL postán maradó és MPL postaPont esetén is és Foxpost automatáknál is lehetséges bankkártyával fizetni.  

Utánvétel díja bruttó 230 Ft. 

Online bankkártyás fizetés

A Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Online Pénztárca

Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.

Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság jogosult bármikor korlátozni A kuponok felhasználását, illetve a maximálisan összegyűjthető kuponok összeghatárát. Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaságnak jogában áll a már összegyűjtött kuponokat bármikor csökkenteni vagy megszüntetni, amiről az aktív felhasználók számára előzetes értesítést küld, amelyben tájékoztatást nyújt a csökkentésig vagy megszüntetésig gyűjtött, de még fel nem használt kuponok tekintetében.

A kuponok érvényességig az aktív partnereinknél felhasználhatók. Partnereink mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.

A beváltás feltételei:

A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).
A kupon készpénzre nem váltható át.
A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.
A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)
Termék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.
Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki aktív fiókkal rendelkezik az onlinePénztárcában.

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK 

(Belföldi) Szállítás menete: 

 

  1. A rendelés véglegesítése után, kapni fogsz egy automatikus visszaigazoló email-t, mely tartalmazza a rendelés részleteit. (a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét), majd a rendelés  további státusz változásairól is küldünk e-mailt. A leadott rendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A rendelések feldolgozása kizárólag munkanapokon történik, a szombati és vasárnapi rendelések csak a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A megrendelt termék kiszállítása a készleten lévő termékek esetén maximum 2-3 munkanapon belül történik. A külső raktáron lévő termékek esetében általában 3-7 illetve, 10-15 munkanapon belül várható a szállítás, eltérő esetben kollégánk felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot, és tájékoztatja a várható szállítási időponttal kapcsolatban. 

  1. A megrendelés feldolgozásának megkezdéséről szintén küldünk egy igazoló e-mailt,  

  1. A csomag összekészítésekor és az elindításakor is küldünk egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés várható dátumát. Majd az MPL is küld egy e-mailt, hogy átadtuk a csomagot és tartalmazza a kézbesítés dátumát és a csomagszámot. (ezáltal követni tudja a Vásárló a csomag útvonalát a futárszolgálat weboldalán) Abban az esetben, ha a kiszállítás időpontja nem megfelelő, akkor a futárszolgálattal kell felvenni a kapcsolatot a Vásárlónak. 

  1. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Amennyiben a Vásárló utánvétel fizetési módot választott, az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben vagy bankkártyával kell kiegyenlíteni. 

A termékek árához megrendelés esetén a szállítási költségek is feltüntetésre kerülnek az átvételi mód kiválasztásától függően. 

 

Felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy a kiemelt időszakokban (Karácsony, Black Friday stb.) a rendelés feldolgozása és a kiszállítás ideje meghosszabbodhat további 2-4 munkanappal. Szíves megértésüket előre is köszönjük! 

 

Szállítási módok: 

MPL házhoz szállítás 

Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség. 

Fizethetsz bankkártyával vagy készpénzzel. 

A kézbesítést kérheted lakcímedre, vagy akár munkahelyedre. 

Országos lefedettség. 

 

MPL postán maradó szállítás 

Kényelmes megoldás, ha otthon nem tudod átvenni a csomagot.

Az így címzett küldemény esetén, az MPL (a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére) üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről (5 munkanap).A csomagátvételhez igazolvány vagy az elektronikus értesítés bemutatása szükséges. 

Meddig vehető át a postán maradóként címzett küldemény? 

A postai szolgáltatóhelyre érkezés napját követő naptól számított maximum 5 munkanapig. 

 

MPL PostaPont  

A PostaPont egy egyedülállóan kiterjedt, országos csomagátvételi lehetőség. A csomagok 2600 postán, akár egészen apró településeken is átvehetők. A csomagok átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár szombaton is lehetséges. 

A legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop és egyéb PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatja a csomagját.  

Csomagod 5 munkanapig vehető át – ez időn belül akkor mész érte, amikor akarsz. 

Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek. 

A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes. 

A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethetsz.             

A címzett SMS-ben vagy e-mail-ben kap értesítést a csomagja érkezéséről.                                

A csomagátvételhez igazolvány vagy az elektronikus értesítés bemutatása szükséges. 

Átvételhez kapcsolódó fontos információ

  • Csomag 5 munkanapig vehető át. 

  • Postán a kártyás fizetés készpénz felvételnek minősül! Tehát érdemes készpénzzel készülni! 

  • Meghatalmazás nélkül csak az a személy veheti át a csomagot, akinek a neve meg lett adva a rendelés feladáskor! 

MPL Csomagautomata

A Posta Csomagautomata a Magyar Posta Logisztika (MPL) szolgáltatása, mely az egész ország területét lefedő, forgalmas helyeken (pl. bevásárlóközpontoknál) elhelyezett, önműködő csomagkiadó automata hálózata. A csomagautomatákban elkülönült rekeszek szolgálnak a csomagok tárolására, minden rekeszben csak egy csomag lehet.

A csomagautomaták a hét minden napján 0-24 órában hozzáférhetők. Az Mpl értesítéstől számított 2 munkanapon belül veheted át a csomagod.

Érdemes olyan helyszínt választani amit ismersz, ahol egyébként is meg szoktál fordulni. Ismeretlen átvételi pont választása esetén célszerű előre tájékozódni a pontos elhelyezkedésről, megközelíthetőségről, szükség szerint parkolási lehetőségről.

Ha nem sikerült érte menni, akkor egy közeli postára viszik át, ahol  további 5 munkanap áll rendelkezésedre a csomagod átvételére.

Ha a csomagautomatára címzett küldeményed automatába történő elhelyezése akadályba ütközik, akkor sms-ben, e-mailben vagy telefonon az Mpl futárszolgálat egyeztet a csomag elhelyezéséről.

Az automatáknál kizárólag bankkártyával lehet fizetni.

A csomagautomatába feladott csomag max. 20 kg és max. 50 × 31 × 35 cm lehet. Kérjük ennek megfelelően válaszd ezt a lehetőséget!

Személyes átvétel:

Személyes átvétel irodánkban egy előre egyeztetett időpontban. 
(Helyszíni fizetés esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetősége.) 

Rendelésed 10 munkanapig tartjuk, amennyiben nem tudod ennyi idő alatt átveni kérjük jelezd felénk!

Visszajelzés hiányában 10 munkanap után a rendelésed töröljük.                                                   

Címünk: 1097 Budapest, Gubacsi út 6/d 1-es épület                                                                                                               

Telefon: +3620/536-8030

Kérjük az átvételidőpontjáról telefonon egyeztessen velünk!
 

Szállítási díjak (Magyarországi szállítási cím esetén): 

MPL házhozszállítás futárszolgálattal 1.490 Ft 
MPL Postán maradó szállítás 1.190 Ft
MPL PostaPont 1.190 Ft
MPL Csomagautomata    990 Ft
Személyes átvétel Ingyenes


         

 

                                                                

 

Az utánvételes vásárlás esetén 230 Ft kezelési költséget számít fel a futárszolgálat.  

Az áraink forintban értendőek és az Áfá-t tartalmazzák. 

Bruttó 20.000 Ft értékű rendelési összeg felett a szállítás ingyenes. 

Webáruházunk megrendeléseit az MPL futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! 

 

Mi van akkor, ha nem tartózkodik a címen, amikor érkezik a futár? 

Abban az esetben, ha az első kézbesítés sikertelen, úgy a futárszolgálat értesít az újbóli kiszállítás időpontjáról. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. MPL szállítási mód esetén a csomag a helyi postán 5 napon belül átvehető. 
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesítjük) 48 órán belül sem kapja meg a rendelésed, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében. 

A szállítási díjak az ország egész területére egységesek. 

 

Néhány hasznos tanács 

Figyeljen arra, hogy az irányítószámot, a címet és a telefonszámot pontosan adja meg a sikeres kézbesítés és az esetleges kapcsolatfelvétel érdekében!  

Szállítási címnek olyan címet adjon meg, ahol napközben van valaki, aki átveheti a csomagot. 

 

Egyéb információ 

Amennyiben több termék rendelése esetén eltér a szállítási idő, abban az esetben a hosszabb kézbesítési idő a releváns.  

A kiszállítás terméktől függően, ha a Vásárló kéri, akkor több csomagban is történhet. Ilyen esetben csomagonként adódik hozzá a szállítási költség, és külön szállítási napokon érkeznek meg a csomagok. Utánvétes fizetés esetén, a csomagok értékétől függetlenül, a teljes rendelés értéke csomagszám arányosan kerül szétosztásra. 

Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy betartsa az ígért kézbesítési határidőt. Ennek ellenére esetenként, jellemzően előre nem látható okokból, az időbeli csúszás elkerülhetetlen. Nem vállal felelősséget azokért a késésekért vagy meg nem érkezett csomagokért, amelyekért részben vagy teljesen Eladó hatáskörén kívülálló tényezők okolhatók. Eladónak nem áll módjában esetleges késedelmes szállítás következtében fellépő közvetett kár után kötbért, késedelmi pótlékot fizetni a Vevő részére. 

Ha a kézbesítési címen nem található a címzett, futár értesítést hagy a csomag aktuális helyéről. Más esetben a csomag visszakerül a szállító cég raktárjába, és értesítést kap, hogyan juthat hozzá Vevő a csomagjához. 

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan 

 

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a ki és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 

Visszaszállítás - Szállítási költség áthárítása a vevőre át nem vett csomag esetén

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy amennyiben a megrendelt terméket nem veszik át, azt (külön jelzés hiányában) ráutaló magatartású elállásként értelmezzük.A kiszállított és át nem vett (megtagadott) csomagok esetén a Vevő elállási joga kizárólag a termékre vonatkozik, a ki- és visszaszállítás költsége a Vevőt terheli. Minden ilyen esetben a visszaérkezett csomagok után kiszámlázásra kerül a szállítási költség, aminek kifizetésére a Vevőnek 8 napja van. Ha ez idő alatt nem tanúsít fizetési szándékot úgy bruttó 5 000 Ft-os kötbért kell ezen felül még fizetnie. Tájékoztatjuk továbbá, hogy követelésünket egyszerűsített eljárású FMH (közjegyzői fizetési meghagyásos eljárás, lásd: https://fmh.mokk.hu/#x) útján és követeléskezelő cég bevonásával is érvényesíthetjük.
Kérjük ez alapján számlánkra 2.380 Ft szállítási díjat megfizetni szíveskedjen! 
Számlaszámunk: 10400140-50526965-49541001

Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei 

MPL futárszolgálat 

- Telefonszám: +36/1 767 8282 

- E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu 

-  Nyomonkövetés: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes 

- weboldal: www.posta.hu